Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati? Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.
Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
popust za stalne stranke pri turističnih agen... 7.1.2009 11:21:07
žirafica
Ali turistične agencije res prakticirajo popust za stalne stranke Kao ne vse, a če pri kakšni redno kupuješ aranžmaje letovanj, lahko dobiš 5% popust ali celo kaj več...
Ima kdo od vas s tem izkušnje oz. če kaj več veste o tem?
RE: popust za stalne stranke pri turističnih ... 8.1.2009 22:08:41
bilbo
5% popust imaš lahko samo na lastne produkte (Relax npr. Hrvaško), kej drugje ne.
Pri ostalih DOBRIH agencijah popustov ni, ker strank si s popusti ne rabijo kupovat. Če ti agencija da 5 % popsut, pomeni, da se je odpovedal 50-70% zaslužka .
Agent se trudi, da ti uredi dober dopust, ti pa še zahtevaš popust. Pomeni, da ne ceniš njegovega dela ali? Ti SPAR da popust,, ker si 3 X na teden v trgovini?
RE: popust za stalne stranke pri turističnih ... 15.1.2009 9:33:18
Ribica **
IZVIRNO SPOROČILO: bilbo
Agent se trudi, da ti uredi dober dopust, ti pa še zahtevaš popust. Pomeni, da ne ceniš njegovega dela ali? Ti SPAR da popust,, ker si 3 X na teden v trgovini?
RE: popust za stalne stranke pri turističnih ... 15.1.2009 14:09:01
liliana
IZVIRNO SPOROČILO: bilbo
5% popust imaš lahko samo na lastne produkte (Relax npr. Hrvaško), kej drugje ne.
Pri ostalih DOBRIH agencijah popustov ni, ker strank si s popusti ne rabijo kupovat. Če ti agencija da 5 % popsut, pomeni, da se je odpovedal 50-70% zaslužka .
Agent se trudi, da ti uredi dober dopust, ti pa še zahtevaš popust. Pomeni, da ne ceniš njegovega dela ali? Ti SPAR da popust,, ker si 3 X na teden v trgovini?
Takih DOBRIH agencij, da si strank ne bi rabile "kupovat" ni......in če neka agencija razmišlja v smeri, da je tako DOBRA, da bodo stranke kar same masovno drvele k njej verjetno ne bo dolgo DOBRA.....sicer pa stranke ne cenijo direktno delo agenta, ampak cenijo tisto kar jim on ponuja......
Jaz od agenta pričakujem, da mi uredi dober dopust, v skladu z mojimi željami......in če pri neki drugi agenciji dobim za neko povsem isto storitev znatno nižjo ceno (kar se pri hotelskih aranžmajih zelo pogosto zgodi), pa naj se gre za popust ali akcijo bom šla tja.......
Kar se pa tiče popustov......velika večina agencij ima kar precejšnje popuste na zgodnje rezervacije......seveda je popust vkalkuliran že v ceno storitve, kakor tudi to, da če nekdo poletni dopust rezervira že februarja sigurno ne bo šel več k konkurenčni agenciji......
Kar se pa tiče popustov pri Šparu......točke zvestobe, bonus pri določenih izdelkih, v decembru si dobil kartico za 10 % popust za nakup v Januarju......podobno je pri Mercatorju in Tušu.......pa so vsi DOBRI, eni trgovci, drugi sosedje.......
RE: popust za stalne stranke pri turističnih ... 19.1.2009 16:02:13
žirafica
IZVIRNO SPOROČILO: bilbo
5% popust imaš lahko samo na lastne produkte (Relax npr. Hrvaško), kej drugje ne.
Pri ostalih DOBRIH agencijah popustov ni, ker strank si s popusti ne rabijo kupovat. Če ti agencija da 5 % popsut, pomeni, da se je odpovedal 50-70% zaslužka .
Agent se trudi, da ti uredi dober dopust, ti pa še zahtevaš popust. Pomeni, da ne ceniš njegovega dela ali? Ti SPAR da popust,, ker si 3 X na teden v trgovini?
Praviš, da "si strank s popusti ne rabijo kupovat." Hm, dokler sta blaginja in finančna rast, res ne. V obdobju finančne krize pa se bodo morali trgovci (ali pa turistične agencije, o katerih je govora) začeti pošteno boriti za klientelo.
Drugače je pa stvar dobrega poslovanja, da stalne stranke nagrajuješ, pa kjerkoli že to je Včasih so dovolj tudi čisto majhne pozornosti.
Moram komentirati še tvoj zadnji odstavek: jaz konkretno točno vem, kam hočem iti letovati. Od agencije potrebujem samo sklenitev aranžmaja, nobenega svetovanja, nič. In isti produkt lahko kupim v različnih agencijah, zato logično da bom izbrala najcenejšo varianto. Tako, da imam kot stranka vedno že izoblikovan potovalni načrt in agent, pri katerem kopujem produkt, mi je lahko hvaležen, da sem mu naredila biznis.