|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
2.7.2009 18:54:36   
Gina
IZVIRNO SPOROČILO: paulina

A ni to J...?



Ja, za moje pojme je. user posted image  Ampak kot vidiš, nekateri imajo popolnoma drugačno mnenje o teh rečeh kot imamo drugi. Tako ta naš svet stoji. Želim ti, da bi tvoj otrok dobil eno učiteljico, ki bi ga razumela in mu tistih par reči prilagodila, pa mu dala neko veselje do vsega skup. Saj pol učiteljic je še vedno zelo treznih v teh pogledih, tako da možnosti za relativno srečo v družini zaradi skoraj nič stresa zaradi posledic, ki jih povzročijo take sorte učitelji na celotno družino, še vedno so. Držim pesti! Res iz srca.

(odgovor članu paulina)
Neposredna povezava do sporočila: 26
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
2.7.2009 19:07:58   
Gina
Felicita, bluziš. Nimam drugega izraza. Moji otroci so precej po meni vrženi, zanima jih menda glih skoraj vse in so vsi precej nadarjeni in predvsem zelo zelo razgledani in ogromno vedo, več kot povprečen otrok pri njihovi starosti - tako da o tem, da jih reči ne zanimajo ali da ne znajo iz njih potegnit nič, sploh ne moreš niti sanjarit, ker je smešno. Jaz sem eden od tistih staršev, ki se ne ukvarjajo s šolo - svojo šolo bodo naredili moji otroci sami - priskočim 2x na leto, če me kaj vprašajo ali ne razumejo. Komentiram reči, ki jih zgrešijo moji kolegi učitelji pred otroci tudi ne, ker bi to bilo neprofesionalno. Se pa zelo ukvarjam z znanjem mojih otrok na drugih ravneh in to se jim pozna.

Dejstvo je, da je UN zgrešen, da uči balastne snovi, ki nimajo veze z znanjem - kako češ potem razlagat laži enemu pametnemu otroku, ki to uvidi, pa ga fopat z larifariji, kako je to neko znanje - rajši potem vsega skup sploh ne komentiram - saj sem to isto reč, ki jo vedo moji otroci, vedela že v OŠ tudi sama. Žal mi je, da ti nisi bila toliko izobražena iz drugih virov, da si morala vse znanje dobiti čez te reči. Meni so starši, knjige, frendi, zanimanja na tisoč in enem koncu dali res vso bazo, ki jo imam - ne šola. Najbrž pa je šola ok baza za tiste, ki imajo samo šolo za vir izobraževanja, morda imaš prav - le ti otroci morajo zato požreti kup balasta z urami in urami dela - preden pridejo do istega spoznanja - da so jih pošteno nategovali. A ni potem edina inteligentna stvar, ki jo lahko en otrok naredi copy paste iz neta?

Drugo dejstvo je, da tako obširni seminarji ne spadajo v OŠ. Enostavno razvojna stopnja otrok ni prava. Ne moreš ti primerjat faksa z OŠ, enostavno ne moreš.

Še ena stvar je, od kdaj pa je tujina primer dobre prakse? Od kdaj je to merilo, kako moramo mi delati, da bo fajn in ok z nami? Sram me je za nas, da vedno samo to počnemo, sebe pa vedno zanikamo in zatremo vse, kar dobrega sami ustvarimo in znamo. Bolonjski sistem ni merilo nečesa dobrega, ampak merilo enega copy paste nekega sistema, ki samo podaljšuje balastne snovi, če mene vprašaš - vsaj dokler je večina fakultet pri nas na tako nizki ravni. Žal.

(odgovor članu Felicita)
Neposredna povezava do sporočila: 27
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
2.7.2009 19:41:30   
pelin
 Draga krfjolca in pa tudi ti pingo.....Obe stresate takšne bolne, da ne morem bit več tiho...Saj ni važno ali je to o čemer govorimo seminarska ali govorni nastop....bistvo je v tem, da je v prvi vrsti oboje prezahtevno za prve razrede, pa če tu govorimo o samem zbiranju podatkov za to zadevo , kot tudi o sami predstavitvi...Otroci v teh letih enostavno niso dovolj razvojno dorasli temu, da bi to opravili kar tako z levo roko, brez velikega stresa.Vem, da  vmes tudi izjeme, ki so bolj samozavestne (ne rečem bolj sposobne, ker takšen javni nastop še ne dokazuje tega!), vendar je pri tem potrebno pomisliti tudi na tiste, ki to niso!Pa še to, tisto nakladanje kaj vse otrok skozi takšen nastop pridobi, je eno veliko sr....Vidi se vama, da sta polni teoretičnega znanja, praksa pa na veliko šepa.Lahko je govoriti, da ko bodo tvoji zrasli, želiš, da bi bili deležni takšnega poučevanja (karfjolca), ko pa se bo tvoj otrok ves zaskrbljen zvečer obremenjeval s tem ali se mu bo pri predstavitvi kaj zatikalo ali ne in zaradi tega v skrbeh zaspal, ...takrat se pa oglasi.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 28
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
2.7.2009 21:54:10   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: Felicita

če nekdo naredi sam seminar, pregleda kup literature in virov (in ne samo glavno wiki stran) potem od tega mnogo odnese.


Pa ne v nizjih razredih osnovne sole.
In ne vem, ce je to takrat ravno namen, pregledati kup literature na isto temo user posted image .

Pri desetih letih je bilo meni fajn tolikooooo stvari, da si ne predstavljam, da en teden, vsak dan po soli, pregledujem kupe...ne pri desetih letih.

(odgovor članu Felicita)
  Neposredna povezava do sporočila: 29
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
2.7.2009 21:54:42   
krfjolca

IZVIRNO SPOROČILO: pelin

 Draga krfjolca in pa tudi ti pingo.....Obe stresate takšne bolne, da ne morem bit več tiho...Saj ni važno ali je to o čemer govorimo seminarska ali govorni nastop....bistvo je v tem, da je v prvi vrsti oboje prezahtevno za prve razrede, pa če tu govorimo o samem zbiranju podatkov za to zadevo , kot tudi o sami predstavitvi...Otroci v teh letih enostavno niso dovolj razvojno dorasli temu, da bi to opravili kar tako z levo roko, brez velikega stresa.


Daj vsaj preberi, preden greš žalit. Nisem govorila za prve razrede, ker z njimi nimam izkušenj. Kot sem že napisala, učim na predmetni stopnji, govorne nastope pa imajo učenci 7., 8. in 9. razredov.

Bolna je pa kvečjemu ta debata, ker eni ne premorete osnovnega bontona komuniciranja. Res se mi ne da več debatirati o tem.




_____________________________

Anžetko Bosopetko in Sarica Košarica :D



(odgovor članu pelin)
Neposredna povezava do sporočila: 30
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
2.7.2009 21:58:39   
Anonimen
Drugo dejstvo je, da tako obširni seminarji ne spadajo v OŠ. Enostavno razvojna stopnja otrok ni prava. Ne moreš ti primerjat faksa z OŠ, enostavno ne moreš.


Drzi.
Jaz sem lahko naredila seminarsko (ali raziskovalno nalogo, se bolje slisi user posted image ) v sedmem in osmem razredu. Ampak takrat me je zanimalo in sem naredila eno do dve na leto, nic vec. Tisto mi je bilo pa super kul, ampak ni bilo obvezno in sem delala iz lastnega zanimanja in dlje casa. Ni bil to projekt enega tedna ali enega meseca, ki bi vzel naenkrat prevec prostega casa, ki je bil takrat namenjen tisoc stvarem. Eno se vedno imam, tko mi je bilo lusno. Ampak v nizjih razredih...no way.

(odgovor članu Gina)
  Neposredna povezava do sporočila: 31
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
2.7.2009 22:07:04   
Anonimen
Kaj mi je bilo najbolj vsec?

Da je prvo vprasala, kaj berem in sele nato domace branje. In je bilo ok vse, kar se je bralo, tudi stripi, krimici in doktor romani.
Da ucitelji niso zamujali niti podaljsevali ur.
Da so tocno povedali, kaj bi od nas radi, samo ne v doktor romanu ampak v tocki ali dveh.

Meni so bile vsec tudi ustimane trsice user posted image , pa v nizjih razredih take mal prliznjene in malenkost zafnane, ampak zgolj za odtenek. No, taka je bila samo ena, zal user posted image , ampak mi je bila full vsec. Une prevec stroge mi niso bile, v stilu red zbog reda.

Pa vsec so mi bile tiste, ki so znale kaj nauciti zunaj na zraku.


(odgovor članu *lenc@*)
  Neposredna povezava do sporočila: 32
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
3.7.2009 23:06:09   
*lenc@*


PUNCE DRAGE, NE SAM BLATIT , BODITE KONSTRUKTIVNE IN POVEJTE SVOJE MNENJE KAR VAS VPRAŠAM, tema je hitr zašla s poti ...user posted image

no, zberimo se!
pa hvala za predloge, bi jih zelo rada prebrala...odprite svojo stran o seminarskihuser posted image user posted image


_____________________________

"Kam potuje čas? Če bi vedel, zaprl vrata bi pred njim."
R. K.


(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 33
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
3.7.2009 23:07:12   
*lenc@*
IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

Kaj mi je bilo najbolj vsec?

Da je prvo vprasala, kaj berem in sele nato domace branje. In je bilo ok vse, kar se je bralo, tudi stripi, krimici in doktor romani.
Da ucitelji niso zamujali niti podaljsevali ur.
Da so tocno povedali, kaj bi od nas radi, samo ne v doktor romanu ampak v tocki ali dveh.

Meni so bile vsec tudi ustimane trsice user posted image , pa v nizjih razredih take mal prliznjene in malenkost zafnane, ampak zgolj za odtenek. No, taka je bila samo ena, zal user posted image , ampak mi je bila full vsec. Une prevec stroge mi niso bile, v stilu red zbog reda.

Pa vsec so mi bile tiste, ki so znale kaj nauciti zunaj na zraku.




fajn si napisala, hvala!!!

_____________________________

"Kam potuje čas? Če bi vedel, zaprl vrata bi pred njim."
R. K.


(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 34
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
3.7.2009 23:09:15   
*lenc@*
IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca


IZVIRNO SPOROČILO: pelin

Draga krfjolca in pa tudi ti pingo.....Obe stresate takšne bolne, da ne morem bit več tiho...Saj ni važno ali je to o čemer govorimo seminarska ali govorni nastop....bistvo je v tem, da je v prvi vrsti oboje prezahtevno za prve razrede, pa če tu govorimo o samem zbiranju podatkov za to zadevo , kot tudi o sami predstavitvi...Otroci v teh letih enostavno niso dovolj razvojno dorasli temu, da bi to opravili kar tako z levo roko, brez velikega stresa.


Daj vsaj preberi, preden greš žalit. Nisem govorila za prve razrede, ker z njimi nimam izkušenj. Kot sem že napisala, učim na predmetni stopnji, govorne nastope pa imajo učenci 7., 8. in 9. razredov.

Bolna je pa kvečjemu ta debata, ker eni ne premorete osnovnega bontona komuniciranja. Res se mi ne da več debatirati o tem.

in tud že v 1. se začnejo
pa si ljudje čits narobe predstavljajo, da je pretežko ...ne poniževat otrok, oni to zmorejoin to zelo dobro!! govorim iz prakseuser posted image






_____________________________

"Kam potuje čas? Če bi vedel, zaprl vrata bi pred njim."
R. K.


(odgovor članu krfjolca)
Neposredna povezava do sporočila: 35
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
3.7.2009 23:10:46   
Anonimen
Ni za kaj, *lenc@* :).
V katerem razredu ucis? Se bom se cesa lusnega spomnila.

(odgovor članu *lenc@*)
  Neposredna povezava do sporočila: 36
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
4.7.2009 7:29:42   
caillou
Kaj pa vem? Če danes pomislim, so me v resnici največ naučili samo tisti, ki so mi bili najmanj všeč v šoli. V življenju pa kasneje samo to šteje. Torej veliko nalog, vaj, seminarskih,..


< Sporočilo je popravil caillou -- 4.7.2009 7:30:22 >


_____________________________

Homines quod volunt credunt. -- "Ljudje verjamejo to, kar želijo." (Julij Cezar)

(odgovor članu *lenc@*)
Neposredna povezava do sporočila: 37
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
4.7.2009 7:41:41   
**Tinkara78**
IZVIRNO SPOROČILO: caillou

Kaj pa vem? Če danes pomislim, so me v resnici največ naučili samo tisti, ki so mi bili najmanj všeč v šoli. V življenju pa kasneje samo to šteje. Torej veliko nalog, vaj, seminarskih,..



Pod to se moram podpisati. Mene so največ naučili najbolj strogi učitelji/profesorji. Takrat  sem bila sigurno jezna, pozneje hvaležna.

Ko zdaj berem te debate okrog osnovne šole (hčerka gre naslednje leto v prvi razred) me kar stistka pri srcu.

(odgovor članu caillou)
Neposredna povezava do sporočila: 38
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
4.7.2009 19:22:36   
Gina
Lenca vse kar smo ti napisali, je primer dobre oz. slabe prakse. To je to, kar si želela vedet. Ne pritožuje se, če ti kak odgovor ni všeč.
Moji šolski otroci nimajo nobenih seminarskih nikdar, pa osvajajo mnogo priznanj, tudi takih, ki niso tako zelo simpl - tako da garantiram, da znanje ni odraz seminarskih. 
Drugače pa menim, da dober učitelj lahko zahteva, da otrok vadi, vendar otroku on sam ponudi gore zanimivega znanja. Mene osebno zoprni učitelji niso nikdar skoraj nič naučili, saj je zanje veljalo, da samo zahtevajo, nudijo pa nič. Učitelji, ki so veliko nudili sami od sebe, bili zanimivi, pa so se zanimali tudi za nas, otroke, so bili pa nekaj popolnoma drugega. Vsaj nekaj sem od njih odnesla, kar za obratne primerke ne velja.
Niti strogost ni bila pogoj za znanje. Zelo strog učitelj je imel red, ampak smo se ga bali. Jaz sem bila pri teh urah stalno pod stresom. Fuj, bljak. Niti ni bilo to merilo za količino znanja, ki nam ga je nekdo nudil - niti pod razno. Čeprav smo morali pri teh urah vse v nulo znati, smo se še vedno učili bedarije tam, jih morali znati v nulo, pa smo jih ravno tako pozabili čez tri dni čisto vse - ker so bile balast, nesmiseln balast. Sicer je še bolj bljak, če učitelj nima sploh nobene discipline, ker tam je pa grozljivo dolgčas bilo. Najboljši so mi bili učitelji, ki so upoštevali nas, otroke, pa še znali so nas zmotivirat, pa še en red so imeli. Vse na kupu.

Seminar v 1. razredu?? Bljak, fuj - prelaganje učenja na starše. Sploh si mislit ne morem, da se komu tolk zmeša, da to prakticira, niti v širši okolici ne poznam take učiteljice (thxg). 

(odgovor članu **Tinkara78**)
Neposredna povezava do sporočila: 39
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
4.7.2009 19:31:44   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: **Tinkara78**

IZVIRNO SPOROČILO: caillou

Kaj pa vem? Če danes pomislim, so me v resnici največ naučili samo tisti, ki so mi bili najmanj všeč v šoli. V življenju pa kasneje samo to šteje. Torej veliko nalog, vaj, seminarskih,..



Pod to se moram podpisati. Mene so največ naučili najbolj strogi učitelji/profesorji.


Mene pa zahtevni id dosledni, zahtevni v prvi vrsti do sebe kot ljudi in uciteljev in zahtevni in dosledni do ucencev. Kot stroge sem videla tiste, ki jim je ta lastnost manjkala in so zganjali strogost kot posledico pomanjkanja uciteljskih kompetenc.

Se mi pa zdi, da govorimo o isti "vsebini", samo zunanjo pojavnost poimenujemo drugace.

(odgovor članu **Tinkara78**)
  Neposredna povezava do sporočila: 40
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
4.7.2009 19:32:49   
Anonimen
Niti strogost ni bila pogoj za znanje. Zelo strog učitelj je imel red, ampak smo se ga bali. Jaz sem bila pri teh urah stalno pod stresom. Fuj, bljak. Niti ni bilo to merilo za količino znanja, ki nam ga je nekdo nudil - niti pod razno. Čeprav smo morali pri teh urah vse v nulo znati, smo se še vedno učili bedarije tam, jih morali znati v nulo, pa smo jih ravno tako pozabili čez tri dni čisto vse - ker so bile balast, nesmiseln balast. Sicer je še bolj bljak, če učitelj nima sploh nobene discipline, ker tam je pa grozljivo dolgčas bilo. Najboljši so mi bili učitelji, ki so upoštevali nas, otroke, pa še znali so nas zmotivirat, pa še en red so imeli. Vse na kupu.


Ekola, to imam v mislih.

(odgovor članu Gina)
  Neposredna povezava do sporočila: 41
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
5.7.2009 13:04:28   
*lenc@*
IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Lenca vse kar smo ti napisali, je primer dobre oz. slabe prakse. To je to, kar si želela vedet. Ne pritožuje se, če ti kak odgovor ni všeč.
Moji šolski otroci nimajo nobenih seminarskih nikdar, pa osvajajo mnogo priznanj, tudi takih, ki niso tako zelo simpl - tako da garantiram, da znanje ni odraz seminarskih. 
Drugače pa menim, da dober učitelj lahko zahteva, da otrok vadi, vendar otroku on sam ponudi gore zanimivega znanja. Mene osebno zoprni učitelji niso nikdar skoraj nič naučili, saj je zanje veljalo, da samo zahtevajo, nudijo pa nič. Učitelji, ki so veliko nudili sami od sebe, bili zanimivi, pa so se zanimali tudi za nas, otroke, so bili pa nekaj popolnoma drugega. Vsaj nekaj sem od njih odnesla, kar za obratne primerke ne velja.
Niti strogost ni bila pogoj za znanje. Zelo strog učitelj je imel red, ampak smo se ga bali. Jaz sem bila pri teh urah stalno pod stresom. Fuj, bljak. Niti ni bilo to merilo za količino znanja, ki nam ga je nekdo nudil - niti pod razno. Čeprav smo morali pri teh urah vse v nulo znati, smo se še vedno učili bedarije tam, jih morali znati v nulo, pa smo jih ravno tako pozabili čez tri dni čisto vse - ker so bile balast, nesmiseln balast. Sicer je še bolj bljak, če učitelj nima sploh nobene discipline, ker tam je pa grozljivo dolgčas bilo. Najboljši so mi bili učitelji, ki so upoštevali nas, otroke, pa še znali so nas zmotivirat, pa še en red so imeli. Vse na kupu.

Seminar v 1. razredu?? Bljak, fuj - prelaganje učenja na starše. Sploh si mislit ne morem, da se komu tolk zmeša, da to prakticira, niti v širši okolici ne poznam take učiteljice (thxg). 


Gina, vse lepo in prav tudi prebrala sem si poste, vendar ste pa zapele s to seminarsko, da ni res ...in spoštujem vsako mnenje. Tudi, tvojega , ki je zgodba z ene strani, drugi jo imajo pa z druge in ni rečeno, katera je pravilna...

vsaka v določeni stvari!


_____________________________

"Kam potuje čas? Če bi vedel, zaprl vrata bi pred njim."
R. K.


(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 42
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
5.7.2009 13:07:56   
*lenc@*
IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Učiteljica od naše bejbe ima več krasnih lastnosti:

- je ravno prav razumevajoča, potrpežljiva, kot tudi zelo odločna oz. striktna (ne teži brez veze, niti ne dopušča vsega, česar se dopuščati ne sme)
- zna odlično razlagati in je pri tem zanimiva
- nikdar ne daje seminarskih nalog oz. referatov (tale aspekt mi je eden pomembnejših), še manj ji pride na misel to ocenjevat
- vse projekte, kar so si jih omislili (hvala bogu da jih je malo, ker če bi si jih veliko, bi to bila dodatna obremenitev za učence in starše) delajo izključno in samo v šoli (tale je tudi izjemno pomemben)
- daje samo smiselne domače naloge, ki so dane z nekim namenom in nikdar ne presegajo tričetrturnega dela
- napove tudi spraševanja, ne le pisanja testa
- išče dobre reči v otrocih in iz njih izvleče najboljše
- vse sorte reči se da zmenit z njo kar ustno ali celo po telefonu
- nikdar ne teži zaradi mobitelov (otroških mislim) v šoli
- je zelo življenjska, ni zatežena z malenkostmi in se z njo da vse sorte zmenit
- skratka na nek način doseže, da je mojemu otroku v šoli (in posledično tudi po šoli) lepo, se ima fajn, da mu je zanimivo, da ve da ga ima rada  in da otrok ni ves čas pod stresom (to je pa prvi in najpomembnejši vidik za moje pojme, ki ga noben drug vidik ne preseže)


Pravzaprav vse zgoraj našteto velja tudi za vse učiteljice, ki jih pohvali naš fant.



gina, vse kar ni boldano, se strinjam zelo!! imam 2 vprašanji
me pa zanima, kako napove spraševanje. Pove kdo bo kdaj vprašan ali le kateri teden sprašuje in se vsi otroci pripravljajo na ocenjevanje?
mobiteli - kaj piše v hišnme redu šole? ga imajo lahko? ali ona dovoli, druge učiteljice pa ne?

hvala za odgovore!




< Sporočilo je popravil *lenc@* -- 5.7.2009 13:10:11 >


_____________________________

"Kam potuje čas? Če bi vedel, zaprl vrata bi pred njim."
R. K.


(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 43
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
5.7.2009 22:18:10   
Gina
IZVIRNO SPOROČILO: *lenc@*

Pove kdo bo kdaj vprašan ali le kateri teden sprašuje in se vsi otroci pripravljajo na ocenjevanje?
mobiteli - kaj piše v hišnme redu šole? ga imajo lahko? ali ona dovoli, druge učiteljice pa ne?



Od bejbe učiteljica pove, kdo bo vprašan kateri dan in kateri predmet. Od ta večjega pa ponavadi večina učiteljev napove, kdaj bodo spraševali razred, vendar učenci večinoma poznajo vrstni red spraševanja in si približno zračunajo kdaj pridejo na vrsto. Redkokdo pove, kdo bo vprašan naslednji dan - taki so redki. Nekateri uč. ne povedo pa nič od tega.

O hišnem redu pa....provociraš a ne, da bi očrnila učiljteljico, ki ima še vedno svojo zdravo pamet....ojoj, kakšne bedarije so vse v tej birokraciji, ki izvirajo iz samega golega strahu (mene osebno ni čisto nič strah mobijev). Ne glede na to, da ima določena pooblastila, hišni red namreč, sem še vedno mnenja, da je popolnoma jasno, da zakon stoji nad njim in da ti osebne lastnine ne smejo vzeti. Seveda sem proti temu, da otroci telefonarijo med poukom ali kako drugače izrabljajo reči, ki jih mobitel nudi. Nikakor pa mene osebno recimo ne moti, če en otrok telefonira na šolskem igrišču z mamo, kdaj ona pride ponj ali če med odmorom na mobi špila igrice - čist zihr bom zamižala. Zaradi mene je lahko šolski red tak ali drugačen, ob pri meni osebno vedno zmagala zdrava pamet. Sem in tja najdeš še kakšno učiteljico s podobnim mnenjem, vendar so redke - večina se drži sklepov kot pijanec plota, četudi gre za reči, ki so čisto brezvezne - sama sem morala zaradi tega, ker sem po nesreči klicala sina zaradi prevoza zadnjo minuto pouka, on pa edinkrat v celem letu ravno tisti dan ni izklopil telefona (gre za otroka, ki niti telefonirat ne mara, mobija ne izkorišča nikdar, niti ne špila igric, še manj prvocira z njim in vsi učiltelji so kasneje to potrdili) cel cirkus skozi dat in totalno nerazumevanje šole, ne glede na vsa pojasnila in opravičila - meni se zdi to zelo na neki nizki ravni razumevanja "sklepov šole".
Pa še to, kar se tiče obešanja na sklepe šole - mene osebno bolj boli, če se dogajajo nasilne reči med otroki, ap se učitelj stran obrne, ali pa če  otrok počne neprimerne reči, pa se učitelj ne vmešava, ko bi se moral ali kaj podobnega. Ne pa , lepo te prosim, če igrice špila na mobiju. Bolni smo od strahu pred bavbavskim mobijem.

(odgovor članu *lenc@*)
Neposredna povezava do sporočila: 44
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
14.7.2009 0:07:33   
*lenc@*
Gina, prav nič nisem pravocirala, le spraševala sem se, ker me delamo vse enako in so pravila za vse enaka,v tem smislu sem spraševala ...

seveda, naj telefonarijo za klice domov ..., saj niso prepovedani zaradi tega, ampak zaradi neprimernih vsebin, klicanja med poukom..., to pa itak ne dovolimo!

in, ja med odmorom kličejo domov ...

zdrava pamet menda!! :)




_____________________________

"Kam potuje čas? Če bi vedel, zaprl vrata bi pred njim."
R. K.


(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 45
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
14.7.2009 0:10:33   
*lenc@*
Od bejbe učiteljica pove, kdo bo vprašan kateri dan in kateri predmet.


to ti je v redu? kot mami najbrž res

vsak ima svoje mnenje, meni to kot učiteljici ni. kampanjsko učenje ...user posted image

pa ne zdaj zapet full (če čš tud lohuser posted image )


_____________________________

"Kam potuje čas? Če bi vedel, zaprl vrata bi pred njim."
R. K.


(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 46
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
15.7.2009 23:36:48   
nejcko
Trenutno se spomnim samo enega primera (pri sinu , letos v 1. razredu): bralno značko je lahko učenec povedal katerikoli od treh učiteljic, torej razredničarki ali "drugi" učiteljici ali učiteljici v OPB, lahko je povedal tudi na samem, če npr. ni želel govoriti pred vsem razredom.

Sem pa tudi na splošno zelo zadovoljna z učiteljico, ki uči mojega sina.

(odgovor članu *lenc@*)
Neposredna povezava do sporočila: 47
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
16.7.2009 10:28:47   
scorpiogirl
bom o dobrih straneh učiteljic govorila, ko bo naš mali hodil v šolo user posted image "moram" pa svoje mnenje o kampanjskem učenju napisat user posted image

IZVIRNO SPOROČILO: *lenc@*

Od bejbe učiteljica pove, kdo bo vprašan kateri dan in kateri predmet.


to ti je v redu? kot mami najbrž res

vsak ima svoje mnenje, meni to kot učiteljici ni. kampanjsko učenje ...user posted image

pa ne zdaj zapet full (če čš tud lohuser posted image )


jst ne vem, če se da kampanjsko učenje na ta način izkoreninit, pa v bistvu tud ne vem, zakaj ... vsak ima način dela, ki muj paše, in če se učenes uspe naučit snov v enem dnevu, prej pa ne dela nič, se meni to ne zdi nič narobe. Sama sem bila vedno kampanjc, ne glede na to, da nekateri učitelji niso napovedali, kdo bo vprašan ... kadar ne znaš, pač upaš, da ne boš tisti vprašan ti user posted image
ma, sem hotela samo povedat, da se mi kampanjsko učenje ne zdi tolk grozna zadeva in v bistvu ne vidim razloga, da je treba to kao izkoreninit ... jst sm še vedno kampanjc, pa mi tud na faksu to krasno uspeva ... niti ne vem, kako bi zgledalo se kao sproti učit user posted image

mi je pa nasplošno Ginino razmišljanje, kar se šolstva tiče, zelo všeč user posted image


_____________________________

Ni nam dolgčas :)

(odgovor članu *lenc@*)
Neposredna povezava do sporočila: 48
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
16.7.2009 22:42:36   
pelin
Mislim, da vzrok za kampanjsko učenje ni le to, da učitelji napovedo kdaj bo kdo vprašan, temveč tudi vsa ta balastna , nepotrebna snov, s katero v šolah ( poleg pomembne seveda) obremenjujejo naše šolarje.Vse te razne definicije (v večini so prisotne na predmetni stopnji, precej pa jih je že tudi na razredni- odvisno pač od učiteljice), ki si jih morajo otroci dobesedno zapomniti in jih v resnici sploh ne razumejo ( če jim vse ne razložimo doma)so prava sramota za osnovno šolo.Če navedem primer, že pri čisto preprostem luštnem predmetu  kot je npr. glasba, morajo znati definicije kaj je ritem, tempo, melodija, takt....Ne smejo povedati s svojimi besedami, ampak točno tako, kot je določila in povedala učiteljica...Haloo!
Če to ni kampanjsko učenje, potem pa ni nič.Moj je sicer takrat ko so pisali vse te definicije znal na pamet, če ga pa sedaj vprašam pa nima pojma...Toliko o kampanjskem učenju in vzrokih...
Glede tega, kakšni učitelji so mi všeč.....Vedno sem rada sodelovala pri urah ( pa tudi moji otroci), kjer smo imeli zabavne in zanimive učitelje. Tudi, če je bil bolj strog, me ni motilo, da je le snov znal zabavno in zanimivo podati. Dobrodošli so bili razni primeri iz življenja ob katerih smo se zabavali in ki so naredili še tako dolgočasno snov zanimivo in zabavno.Vedno me je motilo neko suhoparno nakladanje  ob grafoskopu, pa vsi tisti dolgočasni miselni vzorci in podobno...



(odgovor članu scorpiogirl)
Neposredna povezava do sporočila: 49
   RE: primer dobre prakse pri učitelju
27.7.2009 23:17:39   
Gina
Se strinjam s pelin. Zelo.

Sicer pa kar se tiče kampanjskega učenja...lenca.. zastarelo je prepričanje, da nekaj znaš le, če se učiš ure in ure in ure in ponavljaš kot star papagaj. To je v bistvu bolno razmišljanje, ki se ga nekateri res držijo kot pijanec plota. Večina ljudi se reči nauči takrat, ko so jim zanimive in jih razumejo. Lahko jih samo 1x slišiš, pa jih boš vedel cel lajf. Če jih pa že v šoli slišiš, pa še prebereš, pa ne po koščkih, ampak celoto, pa se jih še načrtno učiš, četudi v enem šusu in skoncentrirano, boš pa najbrž še bolje razumel kontekst vsega skupaj. Če temu ne bi bilo tako, fakultete ne bi imele takega sistema učenja, kot ga imajo - kampanjskega. Pa vendarle nekaj menda od faksov odnesemo ali smo odnesli, sicer bi bili faksi brez smisla. je pa resnica, da nekateri otroci, ki se slabše, ali težje učijo, rabijo sprotno učenje, vendar ga rabijo iz zgoraj napisanega razloga, ker je šola nekonstruktivna, nezanimiva, ne nudi kaj dosti bistvenega in v bistvu so učni načrti zanič - če temu ne bi bilo tako, se niti ti otroci ne bi učili sproti, ker jim ne bi bilo treba, odnesli bi pa enako oz. več.

Ker si učiteljica, si navajena na dolge "spise", pa pregledovanje seminarskih, zato mi je sploh čudno, da ti gre na živce, če ti nekdo po seminarsko reči od začetka do konca analitično razlaga. Zato sem ti jih vseeno. Pa lepo bodi!

(odgovor članu pelin)
Neposredna povezava do sporočila: 50
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Zakaj je ustvarjanje odlično za otrokov ra...
Ustvarjanje z otrokom ni le odličen način kakovostnega preživljanja časa, ampak dokazano pozitivno vpliva na otrokov raz...
Kdaj se vaš otrok začne spominjati?
Noben otrok nikoli ne pozabi materinega glasu. "Eden najzgodnejših spominov je spomin na materin glas."




NOSEČNOST
пеперутка16

Kateri del nosečnosti vam je bil najbolj všeč oz. najlažji?