Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati? Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.
Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.
A je še katera to opazila? Jaz sem totalno razočarana in jezna in žalostna zraven. Najprej daš ven en kup denarja-vozički bi komot lahko stali manj, potem pa to. Hvalabogu je vsaj vse ostalo vredu. In potem berem garancijsko knjižico in piše, da na razbarvanje blaga ne dajejo garancije. Pa pregriznila bi jih.No samo moje je pa obledelo-to pa ne piše! Mogoče pa še imam kaj upanja, da ga uspešno reklamiram.
Kr u napad :grrr:,malika.....prevec so dragi :(,da bi pol se njihove napake mogla prenasat!!! Kr probej z reklamacijo....(moje skromno mnenje) Tvoj :duda: zasluzi najboljse...
MALIKA, a to se je zgodilo na Quinnyu ? Kakšne barve pa imaš voziček ? Jaz bi tudi poskusila z reklamacijo, saj je cena teh vozičkov dovolj zasoljena, in jo plačamo s tem, da za to pričakujemo kvaliteto, ali ne ?
Ja Quinny, barva pa je žal temna- stone gray oz.črno siva. Me pa res zanima, če se je to zgodilo še kateri, ali imam ravno jaz tako srečo.:(( Poskusila pa bom z reklamacijo to pa je 100%.
Ne, ne! Ko je pospravljen je vedno na hodniku ali pa v garaži.Sprehajamo pa se kar precej in to je to.Sem pa res jezna sama nase, da nisem pomislila na to, ko sem ga kupovala. Ne bi vzela te barve-če je samo barva kriva:zmeden: