|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3] 4 5   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 13:26:14   
bumerang
Glej, vtikanje bi bilo, če bi mene zanimalo, zakaj je izbrala DZ X in ne DZ Y, ki se bi recimo meni zdel boljši. Vtikanje bi bilo, če bi me zanimalo, zakaj je najprej otroke učila kroge in šele potem polkroge. Ali recimo zakaj računajo hkrati z jemanjem številk in ne šele potem, ko so jemali števila do 10.
To, da poznam program in njegovo izvajanje, pa ni vtikanje ampak informacije, za katere je predpisano, da jih je potrebno staršem podati. Ena od prvih stvari, ki jih inšpekcija pregleda, so zapisniki roditeljskih sestankov na katerih iščejo predvsem točko o predstavljenih standardih in kriterijih. Verjetno ne brez veze.

Mojcaziga... niso bili časovno vezani, kaj bo pa zdaj, ko so pol drugega razreda prenesli v prvega, pa bomo še videli. Še posebej zato, ker DZ ne ustrezajo učnemu načrtu in ne bodo, kot tudi zvezki ne, niti slučajni pokazatelj tega kar naj bi učenci znali.

Kar se mene tiče, imam raje, da je nekdo učitelj po pameti in predvsem s pametjo kot samo s srcem. Takih s 'kot da s srcem' sem srečala že eno malo morje in rezultati niso prav nič spodbudni.



_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 51
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 13:32:07   
mojcaziga
IZVIRNO SPOROČILO: hubi

Mi imamo že nekaj let prakso, da napišemo, katere cilje dosega, katere delno in katere ne. Da imajo starši pregled, kaj otrok zna. Tisto, da se piše samo, kaj se dosega, da ne bi ranili ponosa ali ne vem česa otrok ali staršev, je totalna bedarija. Potem ti pa pride v 4. razred, kjer se je do sedaj ocenjevalo, pa štarta s 2 ali 3,  je pa svetovna panika pa komentarji, da jih prejšnja učiteljica ni nič naučila.


No, s tem se jaz v celoti strinjam in podpiram.

Tudi sama ne vidim nič pozitivnega v tem, da zvem samo stvari, ki jih obvlada. Naj mi povedo kje odstopa v neg., da lahko z njim delam na teh stvareh.

Sem pa sicer zgoraj že napisala, da je naša učiteljica sicer spričevala napisala v smeri kaj vse obvladajo, je pa že med šolskim letom v 3. razredu operirala z ocenami (smo imeli oceno posebej zapisanouser posted image ) glede na dosežene točke. No, tu pa je v nasprotju z opisnim ocenjevanjem, prišlo do kar precejšnjih razlik. Tako da večjega šoka zdaj v 4. razredu ne pričakujemo.

lp

(odgovor članu hubi)
Neposredna povezava do sporočila: 52
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 13:38:37   
mojcaziga
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Mojcaziga... niso bili časovno vezani, kaj bo pa zdaj, ko so pol drugega razreda prenesli v prvega, pa bomo še videli. Še posebej zato, ker DZ ne ustrezajo učnemu načrtu in ne bodo, kot tudi zvezki ne, niti slučajni pokazatelj tega kar naj bi učenci znali.


Ampak še zmeraj so bili vezani na celo triletje - na koncu triletja je potrebno recimo gladko prebrati in razumeti besedilo. Eni so to osvojili v 2. razredu, ostali v 3. in tako bo po moje tudi zdaj

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang
Kar se mene tiče, imam raje, da je nekdo učitelj po pameti in predvsem s pametjo kot samo s srcem. Takih s 'kot da s srcem' sem srečala že eno malo morje in rezultati niso prav nič spodbudni.


No, ja, saj nisem imela v mislih učitelje z dušo in srcem, pa brez pameti. Oboje skupaj v pravi meri pa je še kako pomembno za take male. Saj v višjih razredih potem to ni več tako pomembno. Tisti s srcem sem bolj mislila na to, da ima občutek za otroka in ve kdaj in kako nekaj vpeljati in naučiti in ne v petek ob 10.15 nekaj na silo samo zato, ker ji tako piše v pripravi.

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 53
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 13:39:36   
Tutan

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang


Mojcaziga... niso bili časovno vezani, kaj bo pa zdaj, ko so pol drugega razreda prenesli v prvega, pa bomo še videli. Še posebej zato, ker DZ ne ustrezajo učnemu načrtu in ne bodo, kot tudi zvezki ne, niti slučajni pokazatelj tega kar naj bi učenci znali.

Kar se mene tiče, imam raje, da je nekdo učitelj po pameti in predvsem s pametjo kot samo s srcem. Takih s 'kot da s srcem' sem srečala že eno malo morje in rezultati niso prav nič spodbudni.




Mene pa zanima, ali so spreminjali samo prvo triado ali so se učni načrti spremenili za celotno devetletko?
Pa če lahko tukaj zraven postavim še eno vprašanje...kaj dejansko to pomeni za letošnje prvošolčke (za tiste seveda, ki so jim bili standardi predstavljeni)? Če sem prav prebrala prejšne poste se vrača prva triada na sistem ocenjevanja?

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 54
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 14:01:05   
bumerang
IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga

Ampak še zmeraj so bili vezani na celo triletje - na koncu triletja je potrebno recimo gladko prebrati in razumeti besedilo. Eni so to osvojili v 2. razredu, ostali v 3. in tako bo po moje tudi zdaj



Motiš se. Sedaj bo moral biti otrok opismenjen na koncu 2. razreda, tretji pa je namenjen utrjevanju pridobljenega znanja. Torej tiskane črke 1. razred, pisane črke 2. razred. Hkrati z opismenjevanjem tudi branje.
Minimalni standard sicer ostaja opismenjenost na koncu 3. razreda ampak kot rečeno, to je minimalni standard in vemo, komu so namenjeni.


IZVIRNO SPOROČILO: Tutan
Mene pa zanima, ali so spreminjali samo prvo triado ali so se učni načrti spremenili za celotno devetletko?
Pa če lahko tukaj zraven postavim še eno vprašanje...kaj dejansko to pomeni za letošnje prvošolčke (za tiste seveda, ki so jim bili standardi predstavljeni)? Če sem prav prebrala prejšne poste se vrača prva triada na sistem ocenjevanja?


Spreminjali so učni načrt za 1., 4. in 7. razred. Vsi ti učenci štartajo novo šolsko leto po novih načrtih. Drugo leto pa gredo potem te generacije dalje po novem, stare pa gredo po novem dalje, ko padejo v enega od teh razredov.
Prva triada se ne vrača na sistem ocenjevanja. V novem konceptu devetletke je bilo predlagano, da bi se številčno ocenjevanje vrnilo v 3. razred, ampak ta koncept je še v razpravi in še ni potrjen. Kar nekaj stvari, ki so jih dali v predloh, so že preklicali in tudi sicer je vse skupaj ena velika bedarija. Naj raje pustijo učitelje 10 let pri miru, da sploh bodo sploh imeli možnost začeti delat.

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu mojcaziga)
Neposredna povezava do sporočila: 55
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 14:03:01   
Alfabeta
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta

Če te pa zanima kako izgleda to opismeno, ti pa lahko delček prepišem, da dobiš občutek.


No pa daj, prosim.


Sicer je preveč, da bi vse pisala pa vendar za občutek...

Slovenščina: smiselno in pogosto se vključuje in sodeluje v pogovoru. Upošteva temeljna načela vljudnega pogovarjanja. Uporablja vljudnostne izraze. Natančno opiše lastnosti književnih oseb, se vanje vživi ter domiselno in doživeto zaigra. Predlaga dramatizacijo. Samostojno, pravilno in tekoče obnovi vsebino pravljice. Uspešno tvori rime in niza asociacije ob tematski besedi,.........

Matematika: pravilno in samostojno se orientira na sebi, v prostoru in na ravnini. Zna oblikovati navodila za orientiranje ter se po njih ravnati. Dobro pozna geometrijska telesa. Jih poimenuje v matematičnem jeziku. Pri opisu je natančen in dosleden. Samostojno izdela niz zaporedje likov. Šteje, bere in grafično ustrezno zapiše vsa števila do 20. Računa na pamet,.......

Likovna vzgoja: samostojno in pravilno prepozna ter uporablja likovne pojme posameznih likovnih področij. Zna jih poiskati na predmetih in pojavih v okolju in naravi. Opazi podrobnosti, Dela samostojno, vztrajni in natančno.Dosledno ovrednoti svoje in sošolčeve izdelke po oblikovanih merilih........

Glasbena vzgoja: Pravilno in samostojno zapoje načrtovani izbor pesmi v svojem obsegu. Zapoje jih melodično pravilno in doživeto. Drža inštrumentov je večinoma pravilna, igranje sproščeno. Zbrano posluša predvajane skladbe, jih prepozna ter se o njih pogovarja.

Spoznavanje okolja: sistematično ter natančno opazuje in raziskuje, Samostojno razvršča predmete. Vedno predlaga tudi svoje kriterije razvrščanja ter jih zna na podlagi razvrstitve tudi ugotoviti. Ima bogat naravoslovni besednjak. Razume navodila in se ravna po njih. Spretno se orientira po šoli.-------

športna vzgoja: spretno in zelo sproščeno ter hitro premaguje ovire in se koordinirano giblje. Samostojno gibalno posnema predmete, živali, pojave in pojme, Usklajeno in hitro teče. Uspešen je tako na dolge kot kratke proge. Natančno meče, lovi in vodi žogo ter z njo zadeva različne cilje......


V glavnem; spisano je še precej več, samo se mi ne da prepisovat vsega. Kar ne zna ni nikjer napisano. Edino razliko med sošolci pa opaziš v količini napisanega.

Sicer se pa tudi jaz nisem ukvarjala s tem kaj so predpisani standardi, važno da je bilo na govorilnih vse super in ok user posted image

< Sporočilo je popravil Alfabeta -- 3.8.2011 14:04:30 >

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 56
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 14:12:05   
bumerang
Hvala.

Vidiš, standarde znanja potrebuješ, da z njimi primerjaš to, kar si dobila zapisano. Če bi pa imela še kriterije, pa bi videla, na kateri stopnji posameznega standarda se tvoj otrok nahaja.


_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu Alfabeta)
Neposredna povezava do sporočila: 57
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 14:19:22   
Alfabeta

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Hvala.

Vidiš, standarde znanja potrebuješ, da z njimi primerjaš to, kar si dobila zapisano. Če bi pa imela še kriterije, pa bi videla, na kateri stopnji posameznega standarda se tvoj otrok nahaja.



upam, da ne bo zvenelo narobe....ampak vem, brez primerjave s kriteriji, na kateri stopnji je. user posted image Mal se hecam.
Sicer pa, skozi leto nam je razredničarka ves čas poročala na govorilnih kako in kaj. Če kaj ne štima ali pa da kje kaj škriplje...

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 58
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 14:23:36   
Alfabeta

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Hvala.

Vidiš, standarde znanja potrebuješ, da z njimi primerjaš to, kar si dobila zapisano. Če bi pa imela še kriterije, pa bi videla, na kateri stopnji posameznega standarda se tvoj otrok nahaja.




Evo, stric google je tole našel:
http://www.os-vrhovci.si/info/merila/1_r.pdf

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 59
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 15:16:53   
liliana
IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta


upam, da ne bo zvenelo narobe....ampak vem, brez primerjave s kriteriji, na kateri stopnji je. user posted image Mal se hecam.
Sicer pa, skozi leto nam je razredničarka ves čas poročala na govorilnih kako in kaj. Če kaj ne štima ali pa da kje kaj škriplje...



V bistvu sem o tem govorila, da ti učitelj itak na govorilnih urah poroča o standardih znanja in kriterijih ocenjevanja sproti.......

(odgovor članu Alfabeta)
Neposredna povezava do sporočila: 60
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 15:25:21   
bumerang
IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta

Evo, stric google je tole našel:
http://www.os-vrhovci.si/info/merila/1_r.pdf


Vse lepo in prav... razen, da so standardi stari in da moj otrok (in verjetno tudi tvoj) ne hodita na OŠ Vrhovci. user posted image

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu Alfabeta)
Neposredna povezava do sporočila: 61
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 15:56:53   
blaža
Mislim, da ti bo hitro vse jasno, če boste meli sestanek, al pa ne. Boš vidla vse sproti. Če hodiš redno na govorilne ure, se z učiteljico lahko o čisto vsem pogovoriš. In tudi vidiš sproti, vsak dan kako otrok napreduje, če mu kaj ne gre.

Mislim, da tisti starš, ki se zanima za svojega otroka, ki dela še kaj z njim popoldne doma, mogoče tudi samoinicijativno, če seveda tudi otroka to zanima,..da je tak starš na tekočem. Otrokovo šolanje je potrebno spremljat. In lahko ga dobro spremljaš tudi brez vseh teh kriterijev. kot sem ti že napisala, dobiš ob konferencah ( mislim, da se temu ne reče več tako, oz v prvi trijadi), v glavnem smo mi dobili a - je dosegel, b- delno dosegel, c- ni dosegel teh pa teh kriterijev.

Pri nas se je en tatko grozno razburjal v prvem razredu, da kaj za vraga delajo eni plakate doma z starši, da on nima čas za to, da če to delajo samoinicijativno, da naj to obdržijo doma, ne nosijo v šolo,.. je pa učiteljica dala predlog za plakate, kdor pač želi, da opiše kako domačo žival, al kaj na temo, katero so ravno obravnavali. In moj sin je ves navdušen prišel domov, da bova delala plakat in sva ga nardila.

Hočem povedat, da so eni mnenja, da otrok hodi v šolo, da ga tam učijo in da oni doma nimajo časa s tem se ukvarjat. takim ne bojo pomagali nobeni kriteriji, ker jih kot zgleda, zadeva ne zanima, kot bi morala. če se pa ti zanimaš za svojega otroka, delaš z njim, mu bereš pravljice, ki mu bogatijo besedni zaklad, se skratka z njim ukvarjaš( pa ne mislim, da ga forsiraš, učiš sama v naprej pisat, računat, mu daješ dodatne šolske naloge,..)pol ne bo nobenih problemov. otroku je potrebno vsak dan pogledat v šolsko torbo, pogledat kaj so delali, kaj mu mogoče ni šlo najbolje, mu morda razložiš, če kaj ni dobro razumel,..vsaj tako mi vedno delamo. In pol ne boš rabla kriterijev za primerjat, ker ti bo vse jasno pri čem ste z otrokom glede znanja.

_____________________________

Tvoj čas je omejen, zato ga ne zapravljaj tako, da živiš življenje nekoga drugega!
Naj hrup drugih mnenj ne utiša tvojega notranjega glasu!

Steve Jobs

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 62
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 16:02:21   
blaža
Aja pa še to. Javi se, da boš v svetu staršev, da boš še na centralni šoli ( v kolikor ste podružnica), lahko vse vprašala. Itak noben noče bit v svetu staršev user posted image . Jaz sem že iz vrtca,..pa me vedno zagnjavijo.user posted image

_____________________________

Tvoj čas je omejen, zato ga ne zapravljaj tako, da živiš življenje nekoga drugega!
Naj hrup drugih mnenj ne utiša tvojega notranjega glasu!

Steve Jobs

(odgovor članu blaža)
Neposredna povezava do sporočila: 63
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 16:16:03   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: mizantrop

ok. a se res samo jaz tolk čudna, da me ne zanimajo standardi in cilji? ...


Ne, sploh nisi. Veliko staršev ima šolo za to, da vanjo parkira svojega otroka. In jih sploh ne zanima, kaj otrok v šoli počne, imajo to za stvar učiteljev.



tudi nekateri, ja.

no, midva sva vsak viked, ko je prinesel domov torbo, pregledala, kaj so se učili ta teden in ponovila vse skupaj (=opisal mi je, kaj so pri kakšni nalogi morali naredit). opazila sem, da je pri nekaterih stvareh zelo površen in se posvetovala z učiteljico, kako bi stvari izboljšal (npr. nekatere številke je doma pisal še enkrat). in to je, kar se mene tiče, dovolj zame.user posted image

(odgovor članu bumerang)
  Neposredna povezava do sporočila: 64
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 16:23:22   
Alfabeta

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta

Evo, stric google je tole našel:
http://www.os-vrhovci.si/info/merila/1_r.pdf


Vse lepo in prav... razen, da so standardi stari in da moj otrok (in verjetno tudi tvoj) ne hodita na OŠ Vrhovci. user posted image



user posted image Ne, naš ne hodi na to šolo, ampak kolikor sem primerjala vpise na sinovem spričevalu in tele od oš Vrhovci so kar precej identični. Zdaj pa ne vem. user posted image


Sicer pa tudi jaz vsak popoldan pregledam nalogo, čez vikend pa komplet torbo, katero prinese domov ob petkih, tako da sem na tekočem kaj dogaja čez teden dopoldan. Ampak za sedaj je vse user posted image . Edina pripomba skozi vse leto je bila na začetku leta, da riše stvari premajhne, pa smo tudi to popravili. Tako da če spremljaš redno si kar na tekočem. Pri nas so dobivali za domov tudi liste, na kateri je bilo opismeno ocenjeno, recimo "zelo uspešno", "odlično", "potrudil si se".

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 65
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 16:27:00   
mika

IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta

Če te pa zanima kako izgleda to opismeno, ti pa lahko delček prepišem, da dobiš občutek.


No pa daj, prosim.


Sicer je preveč, da bi vse pisala pa vendar za občutek...

Slovenščina: smiselno in pogosto se vključuje in sodeluje v pogovoru. Upošteva temeljna načela vljudnega pogovarjanja. Uporablja vljudnostne izraze. Natančno opiše lastnosti književnih oseb, se vanje vživi ter domiselno in doživeto zaigra. Predlaga dramatizacijo. Samostojno, pravilno in tekoče obnovi vsebino pravljice. Uspešno tvori rime in niza asociacije ob tematski besedi,.........

Matematika: pravilno in samostojno se orientira na sebi, v prostoru in na ravnini. Zna oblikovati navodila za orientiranje ter se po njih ravnati. Dobro pozna geometrijska telesa. Jih poimenuje v matematičnem jeziku. Pri opisu je natančen in dosleden. Samostojno izdela niz zaporedje likov. Šteje, bere in grafično ustrezno zapiše vsa števila do 20. Računa na pamet,.......

Likovna vzgoja: samostojno in pravilno prepozna ter uporablja likovne pojme posameznih likovnih področij. Zna jih poiskati na predmetih in pojavih v okolju in naravi. Opazi podrobnosti, Dela samostojno, vztrajni in natančno.Dosledno ovrednoti svoje in sošolčeve izdelke po oblikovanih merilih........

Glasbena vzgoja: Pravilno in samostojno zapoje načrtovani izbor pesmi v svojem obsegu. Zapoje jih melodično pravilno in doživeto. Drža inštrumentov je večinoma pravilna, igranje sproščeno. Zbrano posluša predvajane skladbe, jih prepozna ter se o njih pogovarja.

Spoznavanje okolja: sistematično ter natančno opazuje in raziskuje, Samostojno razvršča predmete. Vedno predlaga tudi svoje kriterije razvrščanja ter jih zna na podlagi razvrstitve tudi ugotoviti. Ima bogat naravoslovni besednjak. Razume navodila in se ravna po njih. Spretno se orientira po šoli.-------

športna vzgoja: spretno in zelo sproščeno ter hitro premaguje ovire in se koordinirano giblje. Samostojno gibalno posnema predmete, živali, pojave in pojme, Usklajeno in hitro teče. Uspešen je tako na dolge kot kratke proge. Natančno meče, lovi in vodi žogo ter z njo zadeva različne cilje......


V glavnem; spisano je še precej več, samo se mi ne da prepisovat vsega. Kar ne zna ni nikjer napisano. Edino razliko med sošolci pa opaziš v količini napisanega.

Sicer se pa tudi jaz nisem ukvarjala s tem kaj so predpisani standardi, važno da je bilo na govorilnih vse super in ok user posted image


Ko sem prebrala hčerino spričevalo, sem po tihem predvidevala, da jih učiteljice štancajo in zdajle si potrdila moja predvidevanja.

Moji hčerki piše v spričevalu dobesedno to, kar si napisala.

Tako, da mamice bodočih prvošolčkov veste, kaj bodo drugo leto imeli napisano v spričevaluuser posted image . No, ne morem trdit, da vsi, ampak me je alfabetin prepis spričevala res presenetil

(odgovor članu Alfabeta)
Neposredna povezava do sporočila: 66
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 16:29:53   
mojcaziga
IZVIRNO SPOROČILO: mika


IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta

Če te pa zanima kako izgleda to opismeno, ti pa lahko delček prepišem, da dobiš občutek.


No pa daj, prosim.


Sicer je preveč, da bi vse pisala pa vendar za občutek...

Slovenščina: smiselno in pogosto se vključuje in sodeluje v pogovoru. Upošteva temeljna načela vljudnega pogovarjanja. Uporablja vljudnostne izraze. Natančno opiše lastnosti književnih oseb, se vanje vživi ter domiselno in doživeto zaigra. Predlaga dramatizacijo. Samostojno, pravilno in tekoče obnovi vsebino pravljice. Uspešno tvori rime in niza asociacije ob tematski besedi,.........

Matematika: pravilno in samostojno se orientira na sebi, v prostoru in na ravnini. Zna oblikovati navodila za orientiranje ter se po njih ravnati. Dobro pozna geometrijska telesa. Jih poimenuje v matematičnem jeziku. Pri opisu je natančen in dosleden. Samostojno izdela niz zaporedje likov. Šteje, bere in grafično ustrezno zapiše vsa števila do 20. Računa na pamet,.......

Likovna vzgoja: samostojno in pravilno prepozna ter uporablja likovne pojme posameznih likovnih področij. Zna jih poiskati na predmetih in pojavih v okolju in naravi. Opazi podrobnosti, Dela samostojno, vztrajni in natančno.Dosledno ovrednoti svoje in sošolčeve izdelke po oblikovanih merilih........

Glasbena vzgoja: Pravilno in samostojno zapoje načrtovani izbor pesmi v svojem obsegu. Zapoje jih melodično pravilno in doživeto. Drža inštrumentov je večinoma pravilna, igranje sproščeno. Zbrano posluša predvajane skladbe, jih prepozna ter se o njih pogovarja.

Spoznavanje okolja: sistematično ter natančno opazuje in raziskuje, Samostojno razvršča predmete. Vedno predlaga tudi svoje kriterije razvrščanja ter jih zna na podlagi razvrstitve tudi ugotoviti. Ima bogat naravoslovni besednjak. Razume navodila in se ravna po njih. Spretno se orientira po šoli.-------

športna vzgoja: spretno in zelo sproščeno ter hitro premaguje ovire in se koordinirano giblje. Samostojno gibalno posnema predmete, živali, pojave in pojme, Usklajeno in hitro teče. Uspešen je tako na dolge kot kratke proge. Natančno meče, lovi in vodi žogo ter z njo zadeva različne cilje......


V glavnem; spisano je še precej več, samo se mi ne da prepisovat vsega. Kar ne zna ni nikjer napisano. Edino razliko med sošolci pa opaziš v količini napisanega.

Sicer se pa tudi jaz nisem ukvarjala s tem kaj so predpisani standardi, važno da je bilo na govorilnih vse super in ok user posted image


Ko sem prebrala hčerino spričevalo, sem po tihem predvidevala, da jih učiteljice štancajo in zdajle si potrdila moja predvidevanja.

Moji hčerki piše v spričevalu dobesedno to, kar si napisala.

Tako, da mamice bodočih prvošolčkov veste, kaj bodo drugo leto imeli napisano v spričevaluuser posted image . No, ne morem trdit, da vsi, ampak me je alfabetin prepis spričevala res presenetil


Jp, saj sem že parkrat omenila, da imajo vsi enaka spričevala user posted image Na govorilnih urah pa izveš, kje pa vseeno malo odstopa v + ali - .



lp

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 67
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 16:59:23   
mika
Jp, saj sem že parkrat omenila, da imajo vsi enaka spričevala Na govorilnih urah pa izveš, kje pa vseeno malo odstopa v + ali - .


Se pravi, da je to spričevalo kr nekaj. Tudi, če se ne sme pisat o zadevah, ki jih otrok ne obvlada, bi lahko napisale tiste,ki dejansko jih.

Na naši šoli smo starši bili nad podajanjem informacij na pogovornih urah o otrokovem znanju malce razočarani. Vajeni smo bili načina iz vrtca, kjer so vzgojiteljice za vsako področje same povedale (imele so za vsakega otroka zapisano) kako otrok napreduje in katerim področjem se bomo skupaj posvetili ter na kakšen način.

učiteljico pa nič...vse je b.p. Dejansko moramo sami spraševati kar nas zanima za kater predmet. Seveda sem prvič pol stvari pozabila vprašat in naslednjič sem šla z listom. Nekaj staršev je nehalo hodit in hodijo samo na rod. sestanke.

Da ne bo pomote...ne pravim, da so slabe učiteljice, sploh ne. Otroci se imajo super. Številčno jih je malo in imajo skoraj indvidualno poučevanje. Radi imajo učiteljice in one imajo pristen odnos, kar mi je najbolj pomembnouser posted image .

(odgovor članu mojcaziga)
Neposredna povezava do sporočila: 68
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 17:00:59   
bumerang
IZVIRNO SPOROČILO: mika

Ko sem prebrala hčerino spričevalo, sem po tihem predvidevala, da jih učiteljice štancajo in zdajle si potrdila moja predvidevanja.

Moji hčerki piše v spričevalu dobesedno to, kar si napisala.

Tako, da mamice bodočih prvošolčkov veste, kaj bodo drugo leto imeli napisano v spričevaluuser posted image . No, ne morem trdit, da vsi, ampak me je alfabetin prepis spričevala res presenetil


No ti si pa dobeseden dokaz, da nimaš pojma, kaj so to standardi. Menda da ja vsa Slovenija govori o istih standardih. In če je standard, da računa do 10, kaj naj bi po tvoje pisalo namesto tega, da peče odlične torte?
In nihče ničesar ne štanca ampak zapiše spričevalo z opisniki, ki jih je oblikoval glede na kriterije. Če bi ti bili vnaprej dani, bi tudi videla, na kateri stopnji se nahaja.

Drugo leto pa ne bodo isti standardi, ker so se spremenili oz. so čisto drugače formulirani. (Če, mimogrede, to povem že stotič.)

Tako identično pa je zapisano zato, ker nekateri učitelji delajo s programom lopolis kjer so standardi in opisniki že vpisani. Potem samo odkljukaš ustrezno varianto in to potem zapiše v oceno.
Brez skrbi, novih standardov v lopolisu še ni, še manj torej opisnikov in naslednje leto bodo spričevala spet zelo domiselna.

< Sporočilo je popravil bumerang -- 3.8.2011 17:02:45 >


_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 69
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 17:01:44   
Alfabeta
IZVIRNO SPOROČILO: mika


IZVIRNO SPOROČILO: Alfabeta


Sicer je preveč, da bi vse pisala pa vendar za občutek...


V glavnem; spisano je še precej več, samo se mi ne da prepisovat vsega. Kar ne zna ni nikjer napisano. Edino razliko med sošolci pa opaziš v količini napisanega.

Sicer se pa tudi jaz nisem ukvarjala s tem kaj so predpisani standardi, važno da je bilo na govorilnih vse super in ok user posted image


Ko sem prebrala hčerino spričevalo, sem po tihem predvidevala, da jih učiteljice štancajo in zdajle si potrdila moja predvidevanja.

Moji hčerki piše v spričevalu dobesedno to, kar si napisala.

Tako, da mamice bodočih prvošolčkov veste, kaj bodo drugo leto imeli napisano v spričevaluuser posted image . No, ne morem trdit, da vsi, ampak me je alfabetin prepis spričevala res presenetil



Jaz imam občutek, da ko piše spričevalo za posameznika samo odkljuka kar je in kar ni in sprintajo. Sicer pa, saj sem napisala, da je razlika samo v količini napisanega. Jaz sem samo napisala kako približno izgleda. Vsega pa nisem pisala, ker se mi ne da...

< Sporočilo je popravil Alfabeta -- 3.8.2011 17:02:53 >

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 70
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 17:17:02   
mika
Tako identično pa je zapisano zato, ker nekateri učitelji delajo s programom lopolis kjer so standardi in opisniki že vpisani. Potem samo odkljukaš ustrezno varianto in to potem zapiše v oceno.


In kaj je potem to drugega kot štancanje?

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 71
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 17:19:07   
mika
In če je standard, da računa do 10, kaj naj bi po tvoje pisalo namesto tega, da peče odlične torte?


Ja, točno to sem imela v mislihuser posted image ...sklepanje ti pa gre res dobro...ni kaj.

< Sporočilo je popravil mika -- 3.8.2011 17:20:45 >

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 72
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 17:19:59   
Alfabeta

IZVIRNO SPOROČILO: mika

Tako identično pa je zapisano zato, ker nekateri učitelji delajo s programom lopolis kjer so standardi in opisniki že vpisani. Potem samo odkljukaš ustrezno varianto in to potem zapiše v oceno.


In kaj je potem to drugega kot štancanje?


user posted image user posted image

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 73
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 18:01:15   
bumerang
IZVIRNO SPOROČILO: mika

In če je standard, da računa do 10, kaj naj bi po tvoje pisalo namesto tega, da peče odlične torte?


Ja, točno to sem imela v mislihuser posted image ...sklepanje ti pa gre res dobro...ni kaj.


Od nekdaj moja močna točka, vem.

In kaj je potem to drugega kot štancanje?
[

Štancanje bi bilo, če bi učitelj naprintal vsakemu enako. Tako pač ne. Vsakemu naprinta njemu lasten koktail. Ki je pač v nekaterih stavkih enak v drugih pa različen.
Sem ti poskusila razložiti tako zelo nazorno in elementarno. Glede na tvoje močne točke.

_____________________________

Ustavi se in prišel boš!

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 74
   RE: Standardi znanja in kriteriji ocenjevanja...
3.8.2011 18:10:15   
Felicita
IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

IZVIRNO SPOROČILO: mika

In če je standard, da računa do 10, kaj naj bi po tvoje pisalo namesto tega, da peče odlične torte?


Ja, točno to sem imela v mislihuser posted image ...sklepanje ti pa gre res dobro...ni kaj.


Od nekdaj moja močna točka, vem.

In kaj je potem to drugega kot štancanje?
[

Štancanje bi bilo, če bi učitelj naprintal vsakemu enako. Tako pač ne. Vsakemu naprinta njemu lasten koktail. Ki je pač v nekaterih stavkih enak v drugih pa različen.
Sem ti poskusila razložiti tako zelo nazorno in elementarno. Glede na tvoje močne točke.


bumerang, ti to ne razumeš! tuki bi rade, da se vsakemu mulčku napiše esej, pohvali vsako njegovo risbico in vsak umetniški izdelek, pove da imajo njegove črke J najlepše krivine in da bi bile štirice lahko malček bolj oglate; po možnosti pa naj učiteljica še vsakemu napiše unikatno pesmico in zraven pripne slikico za spomin, po možnosti mešanico akvarelne in oljne tehnike. šele takrt bo to dovolj 'osebna' obravnava, do takrt bo pa 'štancanje'.

in naj samo opomnim, da smo bli mi kot prvošolčki zreducirani na dve oz. tri besede na koncu spričevala (poleg uspeha je blo seveda še vedenje pomembno) pa smo vsi čist solidno gor zrasli.


_____________________________

Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will
philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize
that when you were young prices were reasonable, politicians were
noble and children respected their elders.

(odgovor članu bumerang)
Neposredna povezava do sporočila: 75
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 2 [3] 4 5   Naslednja stran >   >>
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3] 4 5   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





BLOG: Nakupovanje ni "čas za mamo"
Tuširanje ne bi smel biti odmor, nakupovanje in pregled pri zdravniku prav tako ne. To so osnovne potrebe, ampak izgleda...
BLOG: Danes sem slaba mama
Slaba mama. Danes sem slaba mama. Zjutraj sem ti oblekla prvo stvar, ki mi je prišla pod roke, niti pogledala nisem ali ...




.Če ugotovite..
пеперутка16

..da nosite trojčke, kaj bi naredili?