|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   RE: Računanje
11.11.2014 9:20:58   
mika

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Za "finski sistem" moramo potem počakati še nekaj desetletij, da sedanji učitelji, ki so še sorazmerno mladi, oddidejo v penzijo.....ker na Finskem se za pedagoški študij odločajo le najboljši učenci.....recimo selecija je taka, da izberejo le tiste, ki spadajo na sam vrh pri maturi (nekaj podobnega recimo, kot pri nas medicina)........pri nas je pa trenutno takega pedagoškega kadra izredno, izredno malo in se na pedagoški fakulteti "vzame" kar vsakega......

mogoče je precej domačih nalog tudi zato, ker imamo praktično precej nesposobnih učiteljev.....kaj pa jaz vem, to je mogoče tudi faktor.....ni zgolj kriv "sistem kot sistem"....ker sistem setavljamo oz. sestavljajo ljudje......in včasih si mislim, da našim učiteljem oz. učiteljicam (ker moških je itak izredno malo) kar paše tak sistem kot je, ker lahko non stop jamrajo, kako nimajo nobene svobode, nobenega maneverskega prostora, kako so zgolj administratorji (da ne govorim o tem, da o wordu in excelu nimajo niti osnovne, ne le blage veze)......ker kot sem že nekajkrat napisala, nisem še srečala poklica, kjer bi se toliko vsepovprek in non stop jamralo nad svojim delom, še posebej ne poklica, kjer se zahteva univerzitetna izobrazba.......

In na Finskem ima učitelj svobodo v svojem strokovnem delu.....to pri nas ne bi šlo skoz......bi starši vsaj polovice razreda prišli z minimalnimi standardi znanja v šolo in grozili učitelju, da ne spoštuje napisanega in kaj si sploh on misli, da od otroka zahteva to in to.......kar smo lahko videli tudi v tej temu.......vtikanje v strokovno delo učitelja, tega na Finskem verjetno ni......

Pa nekaj desetletij je potrebno počakati še zato, ker verjetno na Finskem tudi nimajo toliko predmetov, ki so jih v prvi vrsti pri nas uvedli zato, da bi vsi učitelji imeli oz. obdržali službe.....torej, če želimo zmanjšati obseg predmetov v šoli (kar se vsi po vrsti pritožujemo, da jih je preveč) bo potrebno kakega učitelja odpustiti.....vendar težko, dokler se Štrukelj ne bo upokojil in manipuliral z vsemi sindikati in z vso slovensko javnostjo......

Tako da Finski sistem v Sloveniji......ob takem razmišljanju, kot ga imamo danes, ob takih starših in učiteljih.....no go......ker izgleda vsem paše tak sistem kot ga imamo.....ga vsaj lahko šimfamo (tako starši kot učitelji, pubertetniki ga pa itak verjetno tudi na Finskem) in nihče ni ničesar kriv......za vse je kriv zgolj "sistem"......


S temle se skoraj v celoti strinjam, razen v zadnjem odstavku...'takšnih starših'..... kakšnih starših? Javnosti so oz. smo starši predstavljeni kot največje zlo učiteljem. To zlo so ustvarili učitelji sami, zaradi posameznih ekstremnih primerov. Nekateri starši pa to pač podpirate.... Sanja je postavila vprašanje in kaj ste iz tega naredile...kako starši hodijo grozit učiteljem, da se ne držijo učnega načrta. Sem pa 95% prepričana, da učiteljici sploh ni rekla besede.

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 51
   RE: Računanje
11.11.2014 18:18:53   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: mika


S temle se skoraj v celoti strinjam, razen v zadnjem odstavku...'takšnih starših'..... kakšnih starših? Javnosti so oz. smo starši predstavljeni kot največje zlo učiteljem. To zlo so ustvarili učitelji sami, zaradi posameznih ekstremnih primerov. Nekateri starši pa to pač podpirate....



Takšnih, ki se hudujejo nad zgolj učiteljico in šolskim sistemom, ki zahteva nekaj od njihovega otroka, kar njihov otrok ne zmore, ker še ni osvojil....dostikrat se zgodi, da ni osvojil zato, ker pač ni vadil......vendar ker se "takšnim" staršem zdi čisto brez veze vaditi dril oz. se učiti na pamet (vendar poštevanko, seštevanje in odštevanje s celimi števili, nepravilne glagole pri angleščini se pač ne da naučiti brez drila oz. celo učenja na pamet) se taki straši jezijo na vse in vsakega, samo nase in na otroka ne......in predstavljajo pač tisto zlo, ki so ga "ustvarili" učitelji......ker kličejo učitelja na zagovor, zakaj pa zahteva to in to od njihovega otroka, ker to je za njihovega otroka preveč......če pa že ne kličejo učitelja na zagovor (to delajo res samo ekstremni primeri) pa se drugače hudujejo nad učiteljem v javnosti, po forumih, celo pred otroci, ker si učitelj drzne ZAHTEVATI NEKAJ (znanje je to nekaj mimogrede) od njihovega otroka.......

Sanja je postavila vprašanje in kaj ste iz tega naredile...kako starši hodijo grozit učiteljem, da se ne držijo učnega načrta. Sem pa 95% prepričana, da učiteljici sploh ni rekla besede.


Sanja je vprašala za mnenje iz izkušnje......in je dobila kar nekaj mnenj in izkušenj.......kako se je pa na podlagi prejetih mnenj in izkušenj odločila pa ne vem.....





(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 52
   RE: Računanje
11.11.2014 18:31:21   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: mika

S temle se skoraj v celoti strinjam, razen v zadnjem odstavku...'takšnih starših'..... kakšnih starših? Javnosti so oz. smo starši predstavljeni kot največje zlo učiteljem. To zlo so ustvarili učitelji sami, zaradi posameznih ekstremnih primerov.


Če bi bila situacija tako enoplastna, bi bila rešitev na dlani - odstraniti starše iz šole.
Žal ni tako enoplastna, in tako kot v vsaki kompleksni situaciji vključuje vse strani; učitelje, učence, šolo in celoten družbeni kontekst v katerem ti delujejo.

Dobra točka, kje in kako bi radi delovali, je navedeni primer Finske. Možnosti je seveda več, ker mi nismo Finska, tudi ne želimo postati, ker smo Slovenija.

Kakšni želimo postati, žal ne vemo, in še manj, kaj je vsak pripravljen za to narediti.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 53
   RE: Računanje
13.11.2014 9:49:45   
mika
"takšnim" staršem zdi čisto brez veze vaditi dril oz. se učiti na pamet (vendar poštevanko, seštevanje in odštevanje s celimi števili, nepravilne glagole pri angleščini se pač ne da naučiti brez drila oz. celo učenja na pamet)


Đizs Lilana, ne vem al ne razumeš ali pa se samo napravljaš in ti je ljubše temo obračat v smer extremnih staršev.

Tega, kar si zgoraj naštela se ne da naučit brez drila.... to ni sestavljen sistem, 5x6 =30, druge filozofije ni. 5X60 znamo tudi izračunat na pamet, ampak smo se najprej morali naučit poenostavit, da je 5x6 30, pomnožimo z deset oz. dopišemo eno ničlo....sej znamo izračunat tudi 15x60, pa rezultat definitivno ne ustrelimo takoj, ampak ga sistemsko izračunamo. Ko smo pisno osvojili, smo lahko izračunali na pamet. Vse zahteva svoj čas. To je isto, kot da prvošolčku učiteljica pokaže kako s prsti izračuna 5+3, pri testu pa mu jih prepove uporabljat ..... lahko se samo razjoče. Otroci prste uporabljajo zelo dolgo, nekateri celo v četrtem razredu. Jaz sem jih znala uporabljat samo do št. deset, dalje mi sistem ni bil jasen- premalo prstovuser posted image in sem računala na pamet. Ostali so računali s prsti. Moja hčerka je razvila svoj sistem s prsti in jih je uporabljala še v začetku 3. razreda. O tem sem se pogovarjala z učiteljico, pa je rekla da to sploh ni pomembno, pomebmno je da pride do pravega rezultata.

Tako zagovarjaš učenje na pamet, ki pa v tem starostnem obdobju v bistvu predstavlja problem, ki vodi v bralno nepismenost. Ne vem koliko si aktivna na vaši šoli in imaš informacije... Po vsakih NPZ izpostavljajo problematiko nerazumevanja besedil in zadnji dve -3 leta aktivno delajo na tem področju. Da se otroci 1. in začetek 2. obdobja sploh lahko naučijo neko snov, se jo naučijo na pamet, ker še ne znajo izluščit bistva, niso zato zreli. Naša je v 1. razredu zagnala tak cirkus, ker sem ji rekla naj knjigo poskusi pripovedovat s svojimi besedami, da je bila čist zmedena. Sem videla da sem naredila eno samo sranje, ker potem ni upala pripovedovat. Po pogovoru z učiteljico je le pripovedovala, ampak na pamet. Čez mesec ali dva je začela s svojimi besedami..... . Tu nastopijo učiteljice, ki metode bralne pismenosti vključujejo v vse predmete ali pa ne naredijo nič.

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 54
   RE: Računanje
13.11.2014 9:53:16   
mika
Dobra točka, kje in kako bi radi delovali, je navedeni primer Finske. Možnosti je seveda več, ker mi nismo Finska, tudi ne želimo postati, ker smo Slovenija.


Na naši šoli dobro sodelujemo. Vprašanja učitelji ne jemljejo kot napad, ampak sodelovanje.

(odgovor članu Stanislava_)
Neposredna povezava do sporočila: 55
   RE: Računanje
13.11.2014 18:33:17   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: mika

"takšnim" staršem zdi čisto brez veze vaditi dril oz. se učiti na pamet (vendar poštevanko, seštevanje in odštevanje s celimi števili, nepravilne glagole pri angleščini se pač ne da naučiti brez drila oz. celo učenja na pamet)


Đizs Lilana, ne vem al ne razumeš ali pa se samo napravljaš in ti je ljubše temo obračat v smer extremnih staršev.



Tudi 325+250 in podobnih računov se ne da naučiti brez drila.....in otroci to drilajo že od 2. razreda naprej.....samo takrat je do 20 brez veze drilati, saj pa je čisto normalno, da otrok v 4. razredu še računa na prste in se ne drila......večino matematike se ne da naučiti brez drila.....in potem se gimnazijski profesorji matematike pritožujejo, kako dijaki v gimnaziji niso drila osvojili in zgubljajo sekunde ali pa minute nad operacijami, ki bi jih morali že v osnovni šoli obvladati......

Tega, kar si zgoraj naštela se ne da naučit brez drila.... to ni sestavljen sistem, 5x6 =30, druge filozofije ni. 5X60 znamo tudi izračunat na pamet, ampak smo se najprej morali naučit poenostavit, da je 5x6 30, pomnožimo z deset oz. dopišemo eno ničlo....sej znamo izračunat tudi 15x60, pa rezultat definitivno ne ustrelimo takoj, ampak ga sistemsko izračunamo. Ko smo pisno osvojili, smo lahko izračunali na pamet. Vse zahteva svoj čas.


In samo, če "drilamo" lahko izračunamo na pamet.....brez tega ne gre.....zato pa eni osvojijo prej, eni pa kasneje, eni pa sploh nikoli.....

Tako zagovarjaš učenje na pamet, ki pa v tem starostnem obdobju v bistvu predstavlja problem, ki vodi v bralno nepismenost.


Zagovarjam dril in vajo pri matematiki.....ne zagovarjam učenja na pamet pri zgodovini ali geografiji.....ker matematika je v primerjavi z drugimi predmeti precej "specifična".....

Ne vem koliko si aktivna na vaši šoli in imaš informacije


Na šoli sem aktivna samo toliko kolikor je potrebno, da sem prisotna na sestankih in govorilnih urah.....v to, ali učiteljica zahteva preveč od otroka ali ne se ne spuščam, tako kot se ne spuščam v diagnozo zdravnika ampak zaupam storkovnosti......"aktivna" sem bolj doma v "drilanju" otroka......da računa, sedaj veliko to počne ustno, v avtu, ob igri, tako mimogrede, "drilam" jo da bere, ker drugače pač ne bo brala, ali pa izredno redko......in tudi kako uporabno nalogo izračuna, ker se pač to učijo v šoli in se mi zdi dobro, da vadi tudi doma.....

Po vsakih NPZ izpostavljajo problematiko nerazumevanja besedil in zadnji dve -3 leta aktivno delajo na tem področju.


Lepo.....samo nerazumevanje besedil ni zaradi tega, ker otrok zna izračunati 250+125 na pamet......

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 56
   RE: Računanje
13.11.2014 19:59:28   
Stanislava_
IZVIRNO SPOROČILO: mika

Dobra točka, kje in kako bi radi delovali, je navedeni primer Finske. Možnosti je seveda več, ker mi nismo Finska, tudi ne želimo postati, ker smo Slovenija.


Na naši šoli dobro sodelujemo. Vprašanja učitelji ne jemljejo kot napad, ampak sodelovanje.


Sodelovanje je vedno odvisno od vseh strani. Kadar ena "sodeluje" zgolj egoistično, se sodelovanje konča.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 57
Stran:   <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]
Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]
Pojdi na:





Trmast otrok
Čeprav ste šokirani, na otrokovo trmo nikakor ne odgovarjajte z jezo in kričanjem. Najbolje je, da otroku poskušate mirn...
Kje starši potrebujemo PCT pogoj?
Vlada je sprejela nov odlok, ki določa, da je PCT obvezen za vse zaposlene in uporabnike storitev. Kje ga potrebujemo st...




prašičja gripa
buči

Te je strah prašičje gripe?

da (20%)

na nek način, svet je zelo majhen (15%)

zavdam se potencialne nevarnosti, vendar ni za pretiravat (36%)

ne delajte panike, zadeva je daleč stran (5%)

malo pa res (7%)

ne (18%)


Število vseh glasov: 582

Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš svojo anketo!