|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Učiteljice, kako pristopit k otroku ki bi rad...
21.9.2007 12:08:22   
caillou
Mi lahko na najbolj logičen in "ajnfoht" način opišete pedagoške prijeme, ker bi naša frča rada brala, pa nekako ne znava potegnit po zlogih besede skupaj. S kakšno vajo in kdaj naj bi to prišlo v glavo otroka ?



_____________________________

Homines quod volunt credunt. -- "Ljudje verjamejo to, kar želijo." (Julij Cezar)
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Učiteljice, kako pristopit k otroku ki bi...
21.9.2007 15:42:18   
Jessy
Obvezno berita po zlogih! Začnita s preprostimi besedami po 2 črki (npr. IN, NI, NA, NE, MI, MA...), nato po 3 (ANA, ATA, TIM, JON, KAJ...)in tako naprej. Ko bo hitro znala povezati po več črk skupaj, pa sestavi nekaj preprostih stavkov (npr: MOJA MAMA JE LEPA.). Knjige pridejo na vrsto kasneje.

_____________________________

http://www.mojalbum.com/taia/moje-torte

(odgovor članu caillou)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Učiteljice, kako pristopit k otroku ki bi...
21.9.2007 22:11:55   
Gina
Pri vezanju besed skupaj je najlažje, če ji razložiš, da se n, ne prebere kot n (n+ polglasnik - če štekaš kaj mislim), ampak kot "n" (n brez polglasnika zraven). Če tak glas, brez polglasnika vlečeš z drugim glasom se bo to slišalo ok. Npr. mmmmmmmmmaaaaammmmmaaaa. Če pa rečeš m a m a, s polglasniki vred, se pa tega ne da povezati.


Če tega sistema ne šteka, ali če ne gre, potem morda manjka glasovna analiza. Lahko se gresta take igrice, da ji ti govoriš besede tako, da jih črkuješ ( npr. o k n o), ona mora pa pogruntat, kaj si rekla. Ali npr. dotakni se: n o s u (črkuješ), pa se mora dotaknit nosu. Potem obrneta situacijo.

Sicer pa ti je že ena pred mano napisala. Začne se s kratkimi zlogi. Bere se npr. take besede, kot so: MI, TI, NA, MA... potem pa malo daljše: TIM, MAMA, NIT, ...z omejenim št. glasov, črk (tukaj konkretno n,m,t,i,a)

Koliko let pa ima? Če je še v vrtcu, bo najbrž sama od sebe začela povezovati, če je pa v 1. razredu, pa bodo imeli ogromno glasovne analize v šoli.

(odgovor članu Jessy)
Neposredna povezava do sporočila: 3
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Zakaj starši poljubljajo svoje otroke na u...
Odgovornost staršev je, da otroku pokažejo pomembnost poljuba. Poljub je dejanje, s katerim pokažemo, da nekoga ljubimo,...
BLOG: Pogovori z otrokom v trebuščku
V tistem trenutku sem se odločila, da sploh ni pomembno, kakšni bodo rezultati amniocenteze, jaz bom tega otroka obdržal...




Nos.
пеперутка16

Kako majhnim otrokom čistite nos?