Gina
|
Pri vezanju besed skupaj je najlažje, če ji razložiš, da se n, ne prebere kot n (n+ polglasnik - če štekaš kaj mislim), ampak kot "n" (n brez polglasnika zraven). Če tak glas, brez polglasnika vlečeš z drugim glasom se bo to slišalo ok. Npr. mmmmmmmmmaaaaammmmmaaaa. Če pa rečeš m a m a, s polglasniki vred, se pa tega ne da povezati. Če tega sistema ne šteka, ali če ne gre, potem morda manjka glasovna analiza. Lahko se gresta take igrice, da ji ti govoriš besede tako, da jih črkuješ ( npr. o k n o), ona mora pa pogruntat, kaj si rekla. Ali npr. dotakni se: n o s u (črkuješ), pa se mora dotaknit nosu. Potem obrneta situacijo. Sicer pa ti je že ena pred mano napisala. Začne se s kratkimi zlogi. Bere se npr. take besede, kot so: MI, TI, NA, MA... potem pa malo daljše: TIM, MAMA, NIT, ...z omejenim št. glasov, črk (tukaj konkretno n,m,t,i,a) Koliko let pa ima? Če je še v vrtcu, bo najbrž sama od sebe začela povezovati, če je pa v 1. razredu, pa bodo imeli ogromno glasovne analize v šoli.
|