|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   ? za učiteljice 4. razredov
4.11.2010 9:50:57   
Pat74
Imam vprašanje za učiteljice, ki poučujejo v 4. razredu, in pri pouku slovenščine uporabljajo Rocusov delovni zvezek. Predvsem me zanima, kako obravnavajo snov, glede na to, da je delovni zvezek nekako tako sestavljen, da ima v 1. delu posamezna lekcija neko besedilno vrsto, v 2. delu pa je npr. obravnava npr. neke pravopisne/dr. teme, npr. velika začetnica.
To me zanima zato, ker opažam, da v razredu, ki ga obiskuje naša hči, sploh ne obravnavajo teh besedilnih vrst, ampak le tisti del, ki se nanaša na pravopis in slovnico nasploh.
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: ? za učiteljice 4. razredov
5.11.2010 16:39:55   
hubi
Učiteljica se je verjetno  odločila za ta vrstni red, da bodo otroci obvladali slovnico, preden se lotijo raznih besedilnih nalog in pisnega ustvarjanja. Saj je logično. Do konca leta pa bosta sigurno oba dela rešena.

(odgovor članu Pat74)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: ? za učiteljice 4. razredov
12.11.2010 23:06:27   
nejcko
Učiteljica gre verjetno po "starem" sistemu poučevanja slovnice, kakršnega smo bili deležni tudi mi, in je preverjeno prinašal mnogo boljše rezultate (znanje) kot ta novi model. Slovnica ni nekaj, česar bi se človek učil po koščkih in delčkih, ampak je sistem, ki ga je treba tudi sistematično usvajati. Vmesno obravnavanje raznih besedilnih vrst je mašilo, ki ta sistem nenehno prekinja.
Tudi sama poučujem slovenščino in tudi sama vse pogosteje posegam po starem sistemu; torej obravnavanje slovnice celostno, obravnavanje besedil spet celostno.

Snov bo predelana, brez skrbi, rezultati pa bodo gotovo tudi ok. Zaupaj!!!

(odgovor članu hubi)
Neposredna povezava do sporočila: 3
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Prehlad, gripa ali angina?
Smrkav nosek, pordele oči, kašelj, kihanje, razbolelo grlo in splošno slabo počutje – vam je znano? Kako prepoznati, ali...
Kdaj se vaš otrok začne spominjati?
Noben otrok nikoli ne pozabi materinega glasu. "Eden najzgodnejših spominov je spomin na materin glas."




Nos.
пеперутка16

Kako majhnim otrokom čistite nos?