|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?

Zakaj bi morali otroci piti polnomastno, ne posneto mleko?

M. T., 2.11.2018
Raziskovalci so prišli do zanimivih ugotovitev povezanih z uživanjem polnomastnega mleka v otroštvu in telesno težo. Preberite, zakaj otrokom ni dobro dajati posnetega mleka.

image
Posneto mleko nima dovolj vitaminov.
/11

Za aktualne vsebine in novice s področja starševstva in nosečnosti izberite Ringaraja za svoj prednostni vir na Googlu.
Google
Ringaraja logo
Nastavi


Najnovejša kanadska raziskava, objavljena v znanstvenem časopisu American Journal of Clinical Nutrition razkriva, da bodo otroci, ki so do šestega leta pili polnomastno mleko, zelo verjetno bolj vitki, ko odrastejo, kot otroci, ki so uživali posneto mleko.

 

Kanadski znanstveniki so preučevali 2.700 otrok v starosti od enega do šestih let, ki so uživali bodisi polnomastno ali mleko z manj maščob. Otroci, ki so pili neposneto mleko, torej mleko z večjo vsebnostjo mlečnih maščob so imeli v telesu več vitamina D in so bili manj lačni, zaradi česar raziskovalci menijo, da bodo manj posegali po visokokaloričnim prigrizkih, torej bodo v splošnem zaužili manj kalorij.

Raziskava je pokazala, da ima otrok, ki popije en kozarec polnomastnega mleka podobno stopnjo vitamina D v telesu kot otrok, ki popije tri kozarce manj mastnega mleka. »Otroci, ki pijejo mleko z manj maščobami nimajo manj telesne maščobe in nimajo več vitamina D v telesu, zato lahko govorimo o dvojnem negativnem učinku mleka z manj maščobami,« pravi pediater Jonathon Maguire.

 

PREBERITE TUDI: Ali je kravje mleko primerno oziroma zdravo za hranjenje dojenčka?

 

Prehranski strokovnjaki staršem svetujejo, da otrokom do drugega leta raje dajejo posnetega mleka, saj z uživanjem le tega zelo verjetno ne bodo dobili dovolj kalorij in za zdrav razvoj potrebnih vitaminov. Kasneje lahko otroci postopoma preidejo na pitje mleka z manj maščobami, vendar pod pogojem, da imajo uravnoteženo in raznovrstno prehrano ter se zdravo razvijajo.

Strokovnjaki odsvetujejo dajanje posnetega mleka oziroma mleka z enim odstotkom maščob vsaj do petega leta, saj takšno mleko ne vsebije dovolj vitamina A in potrebnih hranil za mlajše otroke.

 

VIR: miss7mama.24sata.hr

 

Ti je članek všeč? Klikni Like in podaj svoj komentar:

Kako pripraviti popolno pokovko?
Se tudi vi sprašujete, zakaj so 'kokice' v kinu vedno tako okusne, doma pripravljena pokovka pa se kar nekako ne more pr...
4
Uvajanje: S čim pričeti?
Zelo pomembno je, da pričnemo z uvajanjem sezonske hrane, lokalno dostopno hrano, saj je takšna hrana bogatejša s hranil...
4
Recept za dojenčke: Sladek krompir
Danes je glavna sestavina sladek krompir, recept pa je prilagojen za začetek uvajanja in nadgrajen za osemmesečnika in e...
4
Kako pregnati alkoholnega mačka?
Nazdravljanje novemu letu pogosto prinese tudi nepovabljenega gosta - alkoholnega mačka. Še posebej, če smo se kot odgov...
3



Domači sirup za močnejši imunski sistem
Ringarajina strokovnjakinja Klavdija Kosič je v svoji kuhinji poiskala zdravilne sestavine in "skuhala" domači sirup, ...
Zdrav zajtrk za šolarja – teden 2
V drugem tednu šole smo vam pripravili novih pet idej za zdrav zajtrk za šolarja. Preverite, jedi, ki jih lahko zjutraj ...




prebivališče
s1o2

mene pa zanima tiste mamice ki imate začasni naslov prijavlen pri parterju . kam ste prijavile svoje malčke ??na vaš stalni naslov ali na stalni naslov partnerja hvala za pomoč

na svoj naslov (50%)

na naslov parterja (48%)


Število vseh glasov: 56

Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš svojo anketo!